17 Ogos 2009

Semalam Separa Kritiakal check up at hospital aminah( H1N1)


kejadiannya mcm ni, hari sabtu 15hb aug 2009 aku rasa x sedap batuk-batuk, batuknya tak henti2,aku dah pikir lain mcm je..mcm nak korek je tekak aku ni.Lepas tu time aku rasa x sedap pulak badan aku ni panas2 je dan pulak selesema. Aku pergi lah jumpa bos aku mintak surat medical checkup pada dia. Aku pergi kat klinik swasta mcm2 dia tnye pening di bt nya...

Aku ingat sakit aku cpt baik rupa2nya makin teruk, aku cll member aku mintak tolong dia hantarkan aku ke hospital aminah bt pemeriksaan.aku sampai je sana secara x langsung aku org yg di dahulukan masuk dulu. lame jgek kat wat 2 jam.nak tahu apa dia bt :

1) chaeck tekanan darah cepit jari : makin naik
2) check telinga : aku pun x tahu dia check apa suhu agaknya
3) kondisi badan panas.
4) Ambil darah

hari ni 17hb Aug 2009 aku nak mintak MC x tahan lah ni...nak pensan je ni...
Pada kawan2 doa kan kawan cepat baik ya...aku ni dah takut je...mn lah tahu aku kene H1N1.

0 komen: