16 Julai 2009

Hidup dgn penuh tekanan babeng..

aku bget lah dia ckp mcm tu cube dia sedar diri dia apa yg dia buat pada diri aku. aku x kisah apa dia ckp cube dia pikir selamani aku fikirkan dia. tp cume dia tidak mengambil berat langsung,klau hari2 aku cll dia ckp bosan klau hari2 cll time dah sunyi cari pulak aku. aku b..get lah dah panas hati dgn dia.Apa salah aku???? aku jujur dgn dia,dia mcm x percya kan aku. Lebih baik aku bohong je.

panas hati ni. dia ingat aku ni tempat mengadu time dlm kesusahan ke. Ingt aku ni apa, aku pun ada perasaan jgek. Selama ni dia ada ke jujur dgn aku,selamani dia kawan dgn lelaki lain ada aku fikir. aku malas nak kuarkan perkataan yg kesat kat dia. tp aku nak dia ubah cara dia. Hidup ni cume diri kita atau dorongan kawan yg boleh ubahkan diri kita. fikir kan lah apa yg lebih baik pada diri kita.

Jangan menyalahkan org lain klau diri sendiri itu x sempurna. klau bergaduh pun x guna. Ayat yg dikatakn tu amat2 b.get. Elok ke sorang perempuan ckp benda mcm tu. Ada selamani aku ckp dia benda2 mcm tu tension pun jgnlah ckp mcm tu, buat berbincang itu yg lebih baik.

Aku ni bukan lah baik sgt bagi diri dia, dan aku ni x sempurna utk dia. aku tahu apa yg dia belikan utk diri dia sorang,cube dia fikir klau dia betol2 benda ni atas keperluan dia dgn aku knpe aku cll dia buzy je dan knpe dia tidak ambil berat tentang diri aku THING...lah. Semua org ada keje beb dan tahu menyesuaikan masa.

ok..malas lah nak panjangkan cerita aku ni..dah mcm karangan lah pulak .. sesiapa yg ada mengena sila fikir dulu ye sebelom buat.

0 komen: