07 Julai 2009

Sakit Badan...05.07.2009 RUN 2009 Penawar - Pengerang


#hari yg menyakitakan badan aku ramai sgt atelit2 sukan masuk ingatkan kecik semua rupa2nya tinggi2 babeng ...pening kepala kawan dah lari semua kuat2 belaka ..tp aku layan je lah,yg masuk pertandingan maraton ni bukan nya sikit ramai lebih kurang 1000 keatas. Byk pilihan masuk seperti kanak bawah 12 thn dn veteren 40 keatas lelaki perempuan..

Time aku lari dn memecut masing2 dah kat depan,selender aku pancit . ramai pulak tu yg tgok malu lah aku ni ..tp x apa aku masuk benda ni nak kuatkan stamina aku .

Yg masuk larian maraton ni emak,adik aku dn aku..hantar wakil je..tp kau org nak tahu x emak aku boleh dpt tempat ke 4 RM250 dn sijil peyertaan lepas tu cabutan bertuah pulak tu dpt lagi..anaknya begang lah heee ... tp x apa lah suka2 je.

tp syabas utk my mother u winner.

0 komen: